SFO (Papegøjen)

Velkommen til SFO (Papegøjen)

SFO (Papegøjen) hører til i Hee Børnehus. Hee Børnehus er en aldersintegreret institution med vuggestue, børnehave og SFO. Normeringen i 2019 er 12 børn i vuggestuen, 30 børn i børnehaven og 49 børn i SFO’en. Papegøjen er et tilbud til skolebørn fra 0. – 3. klasse.

Indmeldelse/udmeldelse

Åbningstider:
Alle hverdage fra kl. 6.30 - 16.45, fredag dog kun til kl. 15.30.
Lukkedage 2019: Fredag efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag, uge 29 og 30, den 24. december samt mellem jul og nytår.

Priser:
En plads i SFO (Papegøjen) koster 1.447 kr. pr. måned (fra januar 2024).
Forældrebetalingen bliver opkrævet over 11 rater (juli måned er betalingsfri).

Mad i Papegøjen:
Morgenmad - Papegøjen tilbyder morgenmad til alle børn, der møder inden kl.7.30. Der kan vælges mellem havregryn, cornflakes og havregrød. For at undgå Coco-pops og lign. er det ikke tilladt at medbringe egen morgenmad, men børnene kan have en ekstra mad med i madpakken, som kan spises til morgenmad.
Frokost (i ferier) - Børnene medbringer madpakker til frokost. Papegøjen serverer økologisk minimælk og vand.
Frugt - I Papegøjen kan børnene spise deres medbragte frugt/ brød. Hertil tilbydes der vand. Børnene må gerne medbringe egen drikkedunk. Der må ikke medbringes slik og sodavand.

I vedhæftede dokument kan der læses mere om dagens rytme i Papegøjen, aktiviteter, værdier, praktiske oplysninger m.m.

AULA Velkomstfolder til Papegøjen.pdf

Shape Created with Sketch.